Meilipostitustest võiks välja tuua kolm erinevat alamliiki. Valik tuleks teha vastavalt eesmärgile, st kas siis on selleks suurem külastuste arv (bänner, lühike üleskutse ja suunav nupp), kogu kampaania info kuvamine juba emaili sisus või uudisblokkidena – kui on vaja ühes postituses välja tuua erinevad pakkumised või temaatikad. Meilipostituse viime me kujule, mis kuvab sisu ja pilte korrektselt nii veebibrauseris, meiliklientides kui ka mobiiliseadmetes.
Meili avatus | Külastused kodulehele | Külastuste kvaliteet | Reaalne tulemus (conversion goal) | Kirja valmistamise aeg | Kirja valmistamise hind | |
Hüppelaud | 9 – 10 | 7 | 8 | 8 | 160 € + KM | |
Informatiivne | Ei oma rolli | 2 – 4 | 10 | 5 | 5 | 190 € + KM |
Uudiste blokid | 7 | 8 | 7 | 7 | 270 € + KM |
Juhime tähelepanu, et meilide avatavuse tulemus sõltub puhtalt emaili subjekti valiku õnnestumisest, kuid klikkide tulem kirja temaatikast, info mahust, kujunduse ning pakkumise aktaktiivsusest ja võib olla suuresti varieeruv vahemikus 2,5 kuni 40%.
Meilipostituse hind sõltub peamiselt kontaktide arvust ja sihtrühma spetsiifikusest ehk filtritest. Samuti lisandub kujundamise ja html programmeerimise tasu. Sihtrühma võite valida ise või küsida nõu meie müügispetsialistilt.